02 grudnia 2016

| Wishlist for Rosewholesale |






Cześć !

Przychodzę dziś do was z moją Wishlist, którą zrobiłam wraz ze sklepem Rosewholesale. Poniżej przedstawię wam kilka różnych propozycja do kupienia na obecną "lekką" zime oraz przyszłą wiosnę. 



1. Bomber Jacket 




           Oto kurtka, która urzekła mnie swoją prostotą i ceną !! Zwykła czarna. Wiadomo, że będzie do wszystkiego pasowała. Takie kurtki są najlepsze. Idealna na jesień czy też wiosnę. Podejrzewam , że w lato też mu sie zdarzy w niej chodzić :)




2. Long Sleeve Sweater Dress




Oto na tym zdjęciu widać piękną bluzkę z długim rękawem, nic bardziej mylnego. Jest to ciepła sukienka, która zachwyciła mnie swoim dodatkiem a mowa o dekoldzie. Ostatnimi czasy takie dekoldy są dość modne. Mam tylko nadzieje, że moda szybko nie przeminie. 


3.Top and Tshirt







Top i Tshirt to słaby wybór na zimę, ale jednak zdecydowałam się zamówić te dwie koszulki ze względu na " zbliżające " się lato.  Taka koszulkę można założyć do wszystkiego i pod wszystko. I do zwykłych spodni jak i do wymyślnych np. moro :) Idealnie będą pasować do kurtki na pierwszym zdjęciu :) 


4. Hoodie








Bluz nigdy nie za wiele! Idealna na zimowe wieczory. Miejmy nadzieję, że dobrze służyć.

5. Pants 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz